LACE BRA

úterý 3. října 2017

Po dlouhé době jsem navštívila svůj velmi oblíbený zahraniční editor na vytváření různých módních koláží. Doposud jsem je vytvářela na českém a tak jsem si řekla, že se mrknu i mimo "nás" - co je ve světě za novinky. A protože sem tam zveřejním i nějaké tipy na spodní prádlo, tak tu pro vás pár tipů ze zahraničí mám...

Neříkám, že si tento trend nutně musíte koupit, ale samotné se mi krajka velice líbí. Možná jsem zabrousila do "vyšších cenových" kategorií - koláž jsem vytvářela dle toho, která se mi líbila. Ale jestliže i vás nějaká doslova okouzlila, připravila jsem si jak odkazy, tak ceny.

1. Světle růžová - 1.050 CZK
2. La Perla Hampton Court Triangle Bra - 9.915 CZK / tajná láska

Pokud dáváte přednost českým online shopům, doporučuji třeba Topshop, Tezenis, Luxusnipradlo.cz nebo Pinkchick.cz.
Tynka_125 řekl(a)...

Podprsenky jsou zajímavé, ale na běžné nošení to asi moc nebude :-D .Já mám radši praktičtější spodní prádlo . Neříkám, že si ráda nekoupím nějaké pěkné krajkové, ideálně černé, ale na průhledné už jsem asi stará :-D . Na prvním místě je pro mě už hold pohodlí :-) .

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne