Bathrobe

středa 25. října 2017

Před měsícem jsem zveřejnila článek, který byl zaměřený na můj den strávený v jednom pražském hotelu, kam jsem se vydala s kamarádkou do welnessu. A protože jste u mě zvyklí sem tam i na ty články, kde se zaměřuji na nějaký produkt či módní kousek, tentokrát jsem se zaměřila na župany. Nedávno jsem o nich sepisovala menší článek na jeden web, tak jsem se rozhodla, že vám podám i sem menší "info", kde například takový měkoučký župany, které přes chladný podzim zahřejí. 

Doporučuji mrknout třeba na již vám známý online shop Luxusnipradlo.cz, kde objevíte hned několik různých župánků. Hlavně tam najdete i ty, do kterých se během těch chladných i nadcházejících mrazivých dnů zachumláte. :) Cenově se pohybují kolem sedmi seti korun českých.
Pánská trička řekl(a)...

Ten župan, co máte na sobě, vypadá moc pěkně!

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne